Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. Ν. ΓΑΒΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΓΕΡΑΚΑ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΝΙΚΟΥ ΓΑΒΡΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

Προς εφημερίδα «Η Φωνή του Γέρακα»
Τα λιβανιστήρια της Δημοτικής Αρχής, όχι απλά δεν έχουν όρια, δεν έχουν κανένα όριο.
Ένα από αυτά τα λιβανιστήρια είναι και ο Δημοτικός Σύμβουλος Βασίλης Δημητριάδης, ο οποίος αρθρογραφεί στις σελίδες της εφημερίδας σας. Στο άρθρο του με τίτλο «Μικροψυχία μέχρι… Α- νοησίας», στο φύλλο του Φεβρουαρίου 2015, ο κ. Δημητριάδης αναφέρεται σε έκτακτη συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου, της 15- 1- 2015 (10 μέρες πριν τις εκλογές), για την αποχέτευση.
Ξεπερνώ τις βρισιές που με λούζει (λόγω ασυναρτησιών), και πάω παρακάτω, που γράφει:
«το σχετικό ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου, ψήφισαν όλες οι παρατάξεις, πλην του κ. Γαβρά που αποχώρησε και του…». 


Θυμίζω στον κ. Δημητριάδη ότι στην τοποθέτησή μου κατά την συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου:

1) Διαφώνησα με το περιεχόμενο της ανοιχτής επιστολής του Δήμαρχου

2) Χαρακτήρισα την ίδια τη συνεδρίαση «προεκλογικό σόου»

3)Κατάγγειλα το «σόου» σαν επιχείρηση αποπροσανατολισμού του παλληνιώτικου λαού εν’ όψη των βουλευτικών εκλογών

4) Επιχειρηματολόγησα γιατί διαφωνώ με την λύση «Ψυτάλλεια»

5) Ανάδειξα, κατά τη δική μου άποψη, τους αίτιους του προβλήματος

6) Διαφώνησα με το ψήφισμα που πρότεινε ο Δήμαρχος

7) Διατύπωσα ολοκληρωμένη πρόταση- θέσεις διεκδίκησης λύσης με όρους κινήματος, την οποία επιγραμματικά σας αναφέρω:

Α) Η διαχείριση λυμάτων και υδάτινων πόρων της Αττικής να εκτελείται από Ενιαίο Δημόσιο Φορέα Διαχείρισης, στο πλαίσιο ενός φιλολαϊκού, φιλοπεριβαντολλογικού κεντρικού σχεδιασμού. Θα αξιοποιεί το σύνολο των υδάτινων πόρων, των επεξεργασμένων εκροών των ΚΕΛ, της λυματολάσπης, του βιοαερίου.

Β) Πλήρης κρατική χρηματοδότηση της μελέτης, της κατασκευής και της λειτουργίας του αποχετευτικού δικτύου και των ΚΕΛ.

Γ) Το κάθε ΚΕΛ να καλύπτει τον μεγαλύτερο, κατά το δυνατόν, αριθμό Δήμων (οικισμών), με κριτήρια χωροθέτησης την ελαχιστοποίηση της όποιας όχλησης από τη λειτουργία του. (Η λύση, να διαχειριστή ο κάθε Δήμος τα δικά του λύματα, εξυπηρετεί τις στρατηγικές της Ε.Ε., ώστε να μεταθέτει τις ευθύνες στους Δήμους και το κόστος στις λαϊκές οικογένειες).

Δ) Αποκλεισμός των επιχειρηματιών από την λειτουργία των εγκαταστάσεων αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων.

Λίγο πριν το τέλος της συνεδρίασης, πήγα στον Πρόεδρο του ΔΣ και στον Δήμαρχο και τους δήλωσα: «Θα φύγω λόγω προσωπικού προβλήματος. Να με θεωρήσετε ότι παραβρίσκομαι στην ψηφοφορία και η ψήφος μου είναι ΚΑΤΑ (ΟΧΙ). Ο Δήμαρχος μου είπε: «Θέλω να βγει ομόφωνα το ψήφισμα». Του απάντησα: «Έχω τοποθετηθεί αρνητικά στο ψήφισμα. Διατύπωσα την πρόταση του Συνδυασμού μας και αρνητική θα μετρήσεις την Ψήφο μου». Μετά από αυτό έφυγα.

Δεν έφυγα λοιπόν για να αποφύγω την ψηφοφορία. Αν δεν γνωρίζετε να σας πληροφορήσω ότι, στα τέσσερα χρόνια που είμαι Δημ. Σύμβουλος:
§ Δεν έχω αποχωρήσει ποτέ από συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου
§ Σε κάθε συνεδρίαση και από την αρχή ως το τέλος της βρίσκομαι στη θέση μου. Παρακολουθώ όλες τις εισηγήσεις και τοποθετήσεις. Διατυπώνω τις δικές μου απόψεις.

Απευθύνομαι στο ΔΣ του Πολιτιστικού Συλλόγου Γέρακα «Η ΠΗΓΗ», υπεύθυνου έκδοσης της εφημερίδας «Η Φωνή του Γέρακα» και απαιτώ. Η επιστολή μου αυτή να δημοσιευτεί στην εφημερίδα σας, προς αποκατάσταση της αλήθειας.
Αν μου επιτρέπεται να σας κάνω μία παρατήρηση:
Όταν φιλοξενείται κάποιο κείμενο στην εφημερίδα σας, τουλάχιστον να διασταυρώνετε την ακρίβεια των στοιχείων. Ακόμα, αν δεν υπάρχουν πολιτικά επιχειρήματα, είναι καλύτερη η σιωπή, παρά οι βρισιές.
Σε κάθε περίπτωση, αν ο στόχος ήταν να ενημερώσετε τους αναγνώστες σας ότι εγώ καταψήφισα την πρόταση του Δήμαρχου, το δίκαιο θα ήταν να μου δώσετε χώρο και δικαίωμα να παραθέσω τις προτάσεις- θέσεις που διατύπωσα στο Δημ. Συμβούλιο, τις οποίες ο κ. Β. Δημητριάδης, όπως και οι υπόλοιποι Δημοτικοί Σύμβουλοι καταψήφισαν.

Νίκος Γαβράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.